Köszönjük, hogy az Acer termékét választotta!


Az Acer garancia csak a hardverhibákra vonatkozik, a szoftverek telepítéséből adódó hibákra nem terjed ki. Az Acer továbbá nem vállal felelősséget az adatvesztésekből származó károkért. Az adatok biztonsági mentéséért minden esetben a felhasználó felelős.

A részletekért kérjük, tanulmányozza át a termék garanciajegyét.

Garanciára vonatkozó hivatalos információ

Garancia lejárati dátuma

Hol találom a sorozatszámot vagy az SNID azonosítót a számítógépemen?

Sorozatszám/SNID kiolvasására szolgáló program – letöltés után futtatni kell, és mindkét érték esetében a másolás gombra kattintani, majd beilleszteni az adott szövegbeviteli mezőbe

Amennyiben kérdés merül fel, kérem keressen minket az acer@rikvest.hu email cimen, illetve munkaidőben a +36 30 347 5657 telefonszámon.

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!











    Az adatok felvétele után:

    1. A készülék kap egy ún. esetazonosítót, melyet utólag e-mailben elküldünk Önnek, mert ha később bármilyen kérdése lenne a készülékkel vagy a javítással kapcsolatban, ez alapján tudjuk visszakeresni az esetet.
    2. Ezután a szervizközpont leadja az adatokat a futárcég felé, amelyről ugyancsak  e-mailben értesítést küldenek „A collection has been arranged” címmel, mely tartalmazza többek között az Ügyfél által megadott szállítási adatokat illetve 2 mellékletet (Routing labels: címke, Manifests: rakjegyzék), melyek a csomag feladásához szükségesek.
    3. Az Acer garanciális termékek szállítását a TNT szállítmányozási cég végzi a szervizközpont és az ügyfél között oda és vissza. (A készülék szállítása garanciális szerviz esetén természetesen ingyenes Önnek.)
    4. Kérjük, gondosan csomagolja be a készüléket:
      Annak érdekében, hogy berendezése biztonságosan megérkezzen a szervizközpontba, elengedhetetlen a csomagolási elvek betartása: A doboznak kellően erősnek és biztonságosnak kell lennie felnyitás ellen. Az eszköz és a tartozékok nem mozoghatnak szabadon a doboz szállításakor. Az eszköz nem érintkezhet közvetlenül a doboz belsejével. Abban az esetben, ha az áru nincs megfelelően becsomagolva, az eszközön bekövetkezett sérülésekért a feladó felel, illetve az esetleges károk javításának költsége is a feladót terheli. Olyan csomagolást válasszon, amely elég erős ahhoz, hogy a szállítást kibírja. Ha lehetséges, használjon új dobozt. Az újrahasznosított doboz elveszti védő tulajdonságait. A doboz minden részének sértetlennek kell lennie, nem lehetnek rajta repedések, hibák vagy sérült sarkok. A doboznak elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy be tudja zárni a készüléket és lefedje azt. Használjon megfelelő csomagolóanyagot a csomag tartalmának kibéleléséhez. Ne spóroljon a csomagolóanyaggal és a rögzítőanyaggal. Minél többet használ, annál jobban megvédheti a terméket a sérülésektől. A tartalom nem érintkezhet közvetlenül a szállítódoboz belsejével. A csomagolóanyagot legalább 5 cm-re el kell választani a doboz minden falától. A tárgyakat nem szabad lazán hagyni a dobozban. A berendezéssel együtt csomagolt összes tartozékot elmozdulás ellen védeni kell. Csomagoló- és rögzítőanyagként használjon buborékfóliát, hullámkartont, polisztirolt stb. A nem megfelelő párnázó anyagok közé tartoznak a ruhák, takarók, törölközők, újságok és párnák. A termék eredeti csomagolása csak a külső (karton) csomagolással együtt tölti be a szállítási védő funkciót. Ha az eredeti kereskedelmi csomagolást használja, helyezze nagyobb dobozba, és biztosítsa elmozdulás ellen.
    5. Csatolja a termék garancialevelét és a vásárlást igazoló számlamásolatot, valamint a becsomagolt tartozékok listáját, a csomagra pedig ragassza fel a TNT-től e-mailben kapott és 1 példányban kinyomtatott címkét.
    6. Az Ön által leadott címen a TNT futárja átveszi a csomagot, aláírja a kinyomtatott rakjegyzék egyik példányát (a másik példány a futárnál marad).
    7. Amikor a készülék megérkezik szervizközpontunkba, illetve amikor a javítás befejeződött, e-mail vagy telefonos értesítést fog kapni. A javítás befejeztével a TNT visszaszállítja Önnek a készüléket arra a címre, ahonnan azt elhozta. A javítás állapotával kapcsolatban az acer@rikvest.hu email cimen, illetve munkaidőben még  a +36 30 347 5657 telefonszámon tud érdeklődni (Sorozatszám, SNID vagy a korábban e-mailben megkapott esetazonosító megadásával). A szállítással kapcsolatban a TNT ügyfélszolgálata tud bővebb felvilágosítást adni, vagy az általunk megjavított és feladott készülékét nyomon is követheti a TNT által e-mail-ben küldött fuvarlevélszám alapján.