A Rikvest Kft. bemutatása


 A Rikvest Kft.-t 1993-ban a tulajdonosok azzal a céllal hozták létre, hogy egy olyan megbízható szervizhátteret biztosítsanak gyártóktól és szállítóktól függetlenül, amely képes az éles piaci versenyben résztvevő gyártók informatikai eszközeit hatékonyan és magas színvonalon támogatni, javítani. Ebből adódóan a cég működése alatt számos gyártó termékeit fedte már le országos szinten, éppen azért, hogy a vegyes környezetben működő vállalatok számára is teljes körű szolgáltatás legyen elérhető. Az elmúlt több mint 30 év alatt cégünk szervizhátteret biztosított már olyan nagyvállalatok teljes termékpalettájának, mint az Acer, Asus, Calcomp, Compaq, Epson, Fujitsu Siemens, HP, IBM, Lenovo, LG, Medion, MSi, Sony, Tulip. Ezáltal cégünk az elmúlt 30 év során rengeteg tapasztalatra tett szert asztali PC-k, laptopok, szerverek, projektorok, szkennerek és nyomtatók tekintetében. A Rikvest Kft. ennek is köszönhetően többféle nyomtatótípus javításának a területén is otthonosan mozog, ideértve a tintasugaras nyomtatókat, lézernyomtatókat, mátrix nyomtatókat és hőtranszfer nyomtatókat.

A szerviz szolgáltatásokon kívül a Rikvest Kft. IT üzemeltetéssel és IT eszközök változás kezelésével is foglalkozik. A cég szolgáltatott már több nagyobb vállalatnak is, mit például; Magyar Telekom, MOL és Nike. Jelenleg is szolgáltatunk Magyarország egyik legnagyobb bankhálózatnak, a Takko ruhaáruház láncnak és a Honeywell termelőüzemének és irodaházának.

A Rikvest Kft. működése kezdetétől fogva kifejezetten a szervizszolgáltatások és üzemeltetési szolgáltatások magas színvonalú ellátására koncentrál. Cégünk ISO minősítéssel rendelkezik.

Szolgáltatásaink

  • Átalánydíjas szervizszolgáltatás

Emelt szintű szerviz szolgáltatás, akár az ország teljes területén helyszíni kiszállással, magas rendelkezésre állással (pl. 5×8;7×8;7×24), garantált válaszidővel és hibaelhárítással. Nagy mennyiségű eszközpark esetén Internetes Helpdesk használat és folyamatkövetés. A szolgáltatásba bevonhatóak a szerverek, munkaállomások, és nyomtatók. A hibajavítást végző szakembereink a legnagyobb tudással és gyakorlattal rendelkeznek.

  • Internetes helpdesk rendszer

A szervizszolgáltatások hatékony ellátása és a hibaelhárítás nyomon követése érdekében egy saját fejlesztésű ügykövető rendszer áll a rendelkezésünkre, amely képes az ügyfelektől érkező bejelentések fogadására, a teljes hibaelhárítási folyamat dokumentálására, és minden érintett – beleértve az ügyfelet is – valós időben tájékozódhat a hibaelhárítás állapotáról, vagy lezárásáról.

  • Emelt szintű rendelkezésre állás (7×24 óra)

A szerződéses partnereink számára biztosítunk előre meghatározott eszközparkra, a hét minden napján 24 órában egy többszintű ügyeleti rendszert, amely lehetővé teszi a hibabejelentések fogadását, azok kvalifikációját és gyors elhárítását.

A Rikvest Kft. képes on-site támogatást nyújtani különböző javítási időkön –akár 2 órán- belül, teljes időben, az év 365 napján.

  • Országos szervizhálózat

A Rikvest Kft. rendelkezik az egész országot lefedő szervizhálózattal, amely képes országos lefedettségű szervizszerződések teljesítésére, illetve egyedi projektek megvalósítására.

  • Szervizellátás perifériára

Irodai célú nyomtatók átalánydíjas és eseti szervizelése garancia időn belül és azt követően.

  • Informatikai eszközök változáskezelése

Ügyfeleinknél üzemelő informatikai eszközök változáskezelése, valamint VIP szolgáltatás. A VIP szolgáltatás keretében rendkívül magas SLA szinteket vállalunk.

  • Irodai informatikai környezet kialakítása és üzemeltetése

Új iroda kialakítása és informatikai konszolidáció esetén segítséget nyújtunk a hatékonyság és kiadások szempontjából egyaránt legoptimálisabb informatikai környezet kialakításában és annak folyamatos monitorozásában.

  • Nyomtatási környezet üzemeltetése és felügyelete

Ügyfeleink kérésére cégünk on-site, és távolról egyaránt felügyeli az ügyfél nyomtatási igényeit, és ennek megfelelően ütemezi a kellékanyagok beszerzését és a rendszeres karbantartást.

  • Munkaállomások szoftveres üzemeltetése és felügyelete

Az ügyfél informatikai környezetének folyamatos és zökkenőmentes működésének érdekében a felmerülő igényeknek megfelelő rendszerességű szoftveres karbantartást és vírusirtást végzünk.

  • Munkaállomások és notebook-ok adatainak automatikus központi mentése

A vállalkozások adatainak mentése elengedhetetlenül fontos, erre a központi szerverre történő, rendszeres, automatikus adatmentés megfelelő megoldást nyújt.

  • Online kamerarendszerek kiépítése és üzemeltetése

Vezeték nélküli hálózaton működő biztonsági kamerák telepítésével egyszerűen és biztonságosan megoldható az ügyfél tulajdonának védelme. A rendszer a beállított időtartamon belül minden kamera képét menti, hogy esetleges probléma felmerülése esetén visszanézhető legyen.

  • Weboldalak és Webshopok létrehozása, karbantartása, átalakítása és üzemeltetése

A kisvállalkozások működéséhez elengedhetetlenül szükséges weboldalt az ügyfél igényeinek megfelelően tervezzük meg és alakítjuk ki. Online boltok kialakítása és folyamatos menedzselése.

  • Felhő alapú irodai informatikai rendszerek létrehozása és üzemeltetése

Az ügyfél kérésére létrehozunk a Microsoft felhő alapú megoldásain alapuló komplett (Office, stb.) kisvállalati rendszereket.

  • Egyedi szoftverek fejlesztése

Az ügyfél igényeinek megfelelő egyedi szoftverek kifejlesztése és illesztése.

Referenciáink között egyaránt megtalálhatóak kis- és középvállalkozások, illetve nagyvállatok is:

  • All-In-Service Kft. – notebookok és nyomtatók szervizelése és változáskezelése
  • Butiq Agency Kft. – notebookok és nyomtatók szervizelése és változáskezelése
  • MOL csoport tagjaival összefüggő üzleti kapcsolatok
    • Szerver infrastruktúra emelt szintű hibaelhárítása és karbantartása
    • Nem garanciális IT eszközök javítása
    • Service Manager 9 szoftver egyedi támogatása
  • e-Best Kft. – notebookok szervizelése
  • CSF-Group Kft.– nyomtatók karbantartása és javítása
  • R-Invest Team Kft. – notebookok szervizelése
  • Erste Bank Hungary ZRt.
    • A bank teljes fiókhálózatában és a központokban üzemelő informatikai eszközök üzemeltetése, hibajavítása és változáskezelése
    • Központi telephelyen VIP szolgáltatás és raktárkezelés
  • RPSCOM Kft. – notebookok, PC-k és monitorok szervizelése
  • ESP Global Services LTD.
    • Honeywell nagykanizsai termelőüzemének és budapesti irodaházának IT üzemeltetése
    • Nike üzlethálózat IT support
    • Pandora üzlethálózat IT support
  • ROWIUS GmbH.
    • TAKKO országos bolthálózat – hálózati infrastruktúra üzemeltetése és javítása
    • Helyszínek száma: 58

Acer márkaszerviz – Hivatalos szervizszolgáltatások az Acer termékekhez

2025.január 1-jétől cégünk hivatalosan is az Acer márkaszervizeként működik, így mostantól minden Acer termékkel kapcsolatos szervizszolgáltatást az eredeti gyártó által biztosított szakértelemmel és minőségi alkatrészek felhasználásával végezzük. Szolgáltatásaink kiterjednek az Acer laptopok, PC-k, tabletek, monitorok, projektorok és e-rollerek teljes körű javítására, legyen szó jótállásos vagy jótállási időn túli hibák elhárításáról.

Szervizünk célja, hogy ügyfeleinknek gyors, megbízható és hatékony megoldásokat kínáljunk, biztosítva a gyártói előírásoknak megfelelő legmagasabb szintű minőséget. Az Acer készülékek javítását szakértő technikusok végzik, akik folyamatosan képzik magukat, hogy naprakészen kövessék az új technológiai fejlesztéseket és az Acer termékek legújabb innovációit. Minden javítást az Acer által ajánlott eredeti alkatrészek felhasználásával végzünk, hogy biztosítani tudjuk a készülékek hosszú távú megbízhatóságát és teljesítményét.

Ha Acer készüléke meghibásodott, mi segítünk! Legyen szó hardveres vagy szoftveres problémáról, a garanciális időszak lejárta után is szívesen állunk rendelkezésére, és vállaljuk a különféle alkatrészek cseréjét, karbantartását, valamint a szükséges szoftverfrissítéseket. Mindezek mellett gyors és kényelmes ügyintézést biztosítunk, hogy Önnek ne kelljen órákig várakoznia.

Az Acerről

Az 1976-ban alapított Acer a világ egyik vezető ICT-vállalata, amely több mint 160 országban van jelen. Ahogy az Acer az iparággal és a változó életmóddal együtt fejlődik, egy olyan világ megteremtésére összpontosít, ahol a hardver, a szoftver és a szolgáltatások összeolvadnak egymással, ökoszisztémákat hozva létre, új lehetőségeket nyitva meg a fogyasztók és a vállalkozások számára egyaránt. Az Acer 7.700 alkalmazottja elkötelezett az emberek és a technológia közötti korlátokat áttörő termékek és megoldások kutatása, tervezése, marketingje, értékesítése és támogatása mellett. További információért látogasson el a www.acer.com oldalra.